Monday, November 2, 2009

Τα μαργαριτάρια της εξυπηρέτησης πελατών Ontelecoms



-Kαλημέρα σας ονομάζομαι.... πως θα μπορούσα να εξυπηρετήσω;
-Γεια σας ονομάζομαι....αριθμός τηλεφώνου ....Ξέρετε δεν χτυπάει το τηλέφωνο μου!
-Μάλιστα θα μπορουσατε να μου πείτε τι συσκευή έχετε;
-Μα δεν έχω....
-?

-Kαλημέρα σας ονομάζομαι.... πως θα μπορούσα να εξυπηρετήσω;
-Γεια σας ονομάζομαι....αριθμός.....Δεν έχω σύνδεση Ιnternet.
-Mάλιστα μπορείτε σας παρακαλώ να δείτε και να μου πείτε με τη σειρά τα 3 πρώτα λαμπάκια απο αριστερά προς τα δεξιά αν είναι σταθερά ή αναβοσβήνουν.;
-Δεν κάνουν τίποτα
-Μπορείτε σας παρακαλώ να ακολουθήσετε το καλώδιο του ρεύματος;
-Μα δεν χρειάζετε το κρατάω!
-?

-Kαλημέρα σας ονομάζομαι.... πως θα μπορουσα να εξυπηρετήσω;
-Γεια σας ονομάζομαι....αριθμός τηλεφώνου ....Περίμενα ώρες για να σας πω οτι έχω  πρόβλημα με το internet!
''Μετά απο τα απαραίτητα test γίνεται η εξής ερώτηση στον πελάτη''
-Πόσες τηλεφωνικές συσκευές έχετε στο σπίτι;
-Δύο
-Μπορείτε σας παρακαλώ να βγάλετε τη μία συσκευή απο τη πρίζα για να ξανακάνω test μήπως έχουμε κάποιο βραχυκύκλωμα?
-Μαλιστα......(και η γραμμή κλείνει)
Ο πελάτης έβγαλε λάθος συσκευή......Πόσες ώρες άραγε θα έπρεπε να περιμένει ξανα ;


....to be continued

No comments:

Post a Comment