Tuesday, November 3, 2009

Τα μαργαριτάρια της εξυπηρέτησης πελατώv της Sysco S.A





-
ΩΡΑ 03:00 στο 24ωρο support
-Καλησπέρα σας καλώ απο το ξενοδοχείο....
''σωστή πληροφορία''
Έχουμε πρόβλημα με κάποιο μηχάνημα στη κουζίνα,
''και αυτή σωστή πληροφορία''.
.πισω απο τον υπολογιστή,
''καλά μέχρι εδώ''
..υπάρχει ένα ψυγείο και χάλασε μπορείτε να το διορθώσετε;
-?
''Δηλαδή τι να κάνω reboot;''

ΩΡΑ 2:45 στο 24ωρο support
-Kαλησπέρα απ το ξενοδοχείο .... έχουμε πρόβλημα με την εφαρμογή....
-Δεν σας βγάζει απόδειξη;
-Όχι χειρότερα δεν βλέπω τίποτα, ξέρετε έγινε διακοπή ρεύματος και μετά απο αυτό δεν επανήλθε ποτέ
-Το POS (Point of Sales)που έχετε είναι αναμμένο;
-'Οχι
-?
''Τρομερό να μην έχει trigger να ανάβει μόνο του μετά απο τις διακοπές της ΔΕΗ ΄΄

-Καλησπέρα απο εστιατόρειο ....σας καλώ
"Μετά από περιγραφή προβλήματος''
- Θα πρέπει να βάλετε ενα πληκτρολόγιο πάνω, για να σας πω πώς θα κάνετε τη διόρθωση
-ΑΑΑ ωραία σας ευχαριστώ!!.
Περασε μια μέρα ο Πελάτης ξανακαλεί στην υποστήριξη¨:
-Γειά σας είμαι ο ....πήρα το πληκτρολόγιο!
''Ικανοποίηση θα του πεις τι να κάνει και τέλος''
-Ωραία το έχετε βάλει επάνω;
-Τι είναι αυτά που λες θα πρέπει να το βάλω και πάνω,δε ξέρω τι είναι αυτα τα πράγματα ούτε που μπαίνει ούτε τι κάνει δ αυτο που μου λές!
-?
''Τελικά ποτέ δεν ξέρεις''

ΩΡΑ 2:00 24ωρο support
-Καλησπέρα συγνώμη που σας ξυπνάω απ το ξενοδοχείο... ειμαι ο (user1)έχω πρόβλημα με...(περιγραφή προβλήματος)
-Σας καλώ εγώ πίσω σε 1 λεπτό να συνδεθώ(Κλείσιμο γραμμής)
Με διαφορά δευτερολέπτου δεύτερη κλήση στο τηλέφωνο.
-Καλησπέρα απ το ξενοδοχείο...με ενημέρωσαν οτι υπάρχει πρόβλημα στο τμήμα...και να σας πάρω τηλέφωνο(user2)
-Ναι το γνωρίζω με ενημέρωσε ο συναδερφός σας.Ευχαριστώ(Κλείσιμο γραμμής)
Τρίτη κλήση.
-Καλησπέρα απ το ξενοδοχείο...με ενημέρωσαν οτι υπάρχει προβλημα στο τμήμα ....και να σας πάρω τηλέφωνο(user3)
-Exω ενημερωθεί Ευχαριστώ
Τέταρτη κλήση
-Καλησπέρα απ το ξενοδοχείο...ειμαι και πάλι αλλά δεν έχει διορθωθεί το πρόβλημα ...ακόμα να μπείτε!
-?
''Σίγουρα όχι για γέλια αλλά τι θα μπορούσες να πεις...ίσως ευτυχώς που ήταν βράδυ και δεν είχε πιο πολλούς υπαλλήλους το ξενοδοχείο να σε πάρουν όλοι για το πρόβλημα που έχει ένας user''

.....to be continued




No comments:

Post a Comment